niedziela, 24 listopada 2013

Wymiana zakładkowa - FINAŁ!


Nadszedł dzień prezentacji naszych zakładek :)

Oto wspaniałe prace wymiankowych par:


ajec - IWA


ajec
IWA

mosia m. - Kartki, karteczki, karteluszki Renaty

mosia
kartki,karteczki, karteluszki Renaty


Ewelina - maurycjusz

Ewelina



maurycjusz


Mary - Blue-Nika


Mary
Blue-Nika

Ewa M - maciejkowe zacisze


Ewa M
maciejkowe zacisze

Joanna J - Kaśka Albi

Joanna J
Kaśka Albi


Serdecznie dziękujemy za piękne prace i wspaniałą zabawę!

Mam nadzieję, że to nie była ostatnia wymianka na naszym blogu ;)

Czekacie na kolejną?






4 komentarze:

  1. ja właśnie otworzyłam kopertę z zakładką dla mnie! Śliczności, urocza zabawa! Chcę jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. maila już dawno wysłałam z fotka a nadal tu nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Ogromnie przepraszam, ale dostałam ją w dniu, kiedy bardzo późno wróciłam z pracy...

      Usuń