sobota, 10 sierpnia 2013

Alternatywne dystansowanie


Efekt przestrzenności na scrapowych pracach możemy uzyskać na kilka sposobów. Najpopularniejszy to używanie kosteczek dystansowych. Jest jednak kilka innych drobiazgów, które mogą nam pomóc niewielkim kosztem uzyskać taki efekt.

Alternatywą może być:

1. taśma dwustronna o grubości 1 mm w rolce, którą można kupić w sklepie papierniczym:


2. taśma klejąca, także dwustronna, o grubości 1,5 mm, w rolce, do nabycia w sklepach typu "wszystko za 5 zł" (polecam wersję czarną, bo biała skleja nożyczki na amen):


3. uszczelka samoprzylepna do okien  z niewielką pomocą cienkiej taśmy dwustronnej, jeśli zależy nam na efekcie maxi:


4. tektury różnej grubości w zależności od potrzeb:


5. handmade'owe "tekturki" z połączonych identycznych scrapek, które możemy wsunąć między poszczególne warstwy pracy:


6. oraz rozetki, którymi możemy zastąpić jakąś warstwę pracy lub ją o nią ubogacić:



 Życzymy Wam twórczej craftowej zabawy w alternatywnym wymiarze 3D.
Zapraszamy również do udziału w naszych aktualnych wyzwaniach.  =)

3 komentarze:

  1. hehe z tekturkami próbowałam na samym początku swojej przygody ze scrapem:) Fajna sprawa, tylko mnie strasznie denerwowało to, że jak chciałam tekturkę pociąć na drobne kosteczki to często mi się rozdwajała i musiałam ja kleić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły - na pewno skorzystam z czegoś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów ciekawymi pomysłami się dzielicie - super.
    Myślę że każdy z Waszych porad może skorzystać.

    OdpowiedzUsuń