poniedziałek, 10 czerwca 2013

Co mnie inspiruje ?


Jak część z Was pewnie wie (a kto nie wie, to się dowie) od prawie 2 lat mieszkam w nadmorskim miasteczku Vlissingen w Holandii. Pomału odnajduję się w tutejszej rzeczywistości i chłonę otoczenie wszystkimi dostępnymi zmysłami ;) Dzisiaj pokażę kilka zdjęć, które inspirują mnie od pewnego czasu. Wzornictwo porcelany z Delft fascynuje mnie od momentu, kiedy zetknęłam się z pięknymi talerzami na tutejszym targu staroci.

Poniżej kilka obrazów dla przykładu :










 jak dla mnie to najbardziej charakterystyczny wzór :)



Staram się otaczać przedmiotami nawiązującymi swoją stylistyką do porcelany i zdecydowanie jestem jej ogromną fanką. Biorąc pod uwagę, że kolor niebieski od dawna zdominował moją garderobę, no cóż nie miałam innego wyboru, jak poddać się tej miłości. Mam nadzieję, że odnalazłam "moje miejsce na ziemi" :) Już za kilka dni ogłoszę moje pierwsze wyzwanie, jestem bardzo , bardzo zestresowana czy przypadnie Wam do gustu :) 

A teraz pytanie: co Was inspiruje w otoczeniu ?

4 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że biało-granatowe wzory z wiatrakami, to też jeden z moich ulubionych motywów :) Tak bardzo ulubionych, że jest znaczącym elementem mojej pracowni :)

    Ale warto poszukać inspiracji w swoim najbliższym otoczeniu. Motywem moich prac zwykle jest to, co kocham najbardziej, gdzie czuję się dobrze... umieszczam na swoich pracach zdjęcia moich ukochanych kotów, zabawnych kur i pięknego ogrodu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez uwielbiam niebieską porcelanę! Mam trochę egzemplarzy z Delft jak i zbieram namiętnie różne cacuszka z niemieckich manufaktur. Chyba nie muszę wspominać, że marzeniem byłoby mieć filiżanki z Miśni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tami uwielbiam biało-granatowe motywy. Kocham wręcz, cos niesamowitego- to przemawia do mnie. Nie stresuj sie, dasz rade, a my Cie zasypiemy pracami ;)
    Róże róże wszędzie róże to mnie inspiruje, bardzo lubie te motywy. Natura jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za słowa wsparcia, przydadzą się :) mam nadzieję, że weźmiesz udział w wyzwaniu :)

      Usuń